неділю, 27 січня 2019 р.

Територія творчого неспокою

     
         ЕЗОШ№2- ключовий доповідач на круглому столі... Від слова до діла. Проблематика та практика компетнетнісного уроку сьогодні. Таке обговорювали на круглому столі, який відбувся 24 січня за участю Перцової Н.І., старшого викладача кафедри менеджменту та психології КЗ "ЗОІППО" ЗОР, методистів НМЦ, директорів шкіл міста та їх заступників.                   Територія творчого неспокою, постійного пошуку нових методичних форм, технологій, вчительських практик і все для того, щоб покращити урок в ЕЗОШ№2 - це про роботу заступника директора з НВР Невтиру О.М. Ольга Михайлівна постійно вчиться сама і своїм прикладом для вчителів ЕЗОШ№2 доводить, що вчитель не повинен зупинятися, бо тоді він вже не може бути вчителем.

        Приємно бути свідком того, як директор ЕЗОШ№2 Воробйов Л.М., впроваджуючи одну інновацію, не зупиняється і йде далі. У школі вибудовано систему роботи з інформацією, яка значно підвищила ефективність управління школою, дозволила системно і адресно впливати і на методичну роботу. Поступово вчителі і адміністрація школи звикають до нового Google-інструменту, який дозволяє вчителю системно здійснювати самоаналіз уроку і порівнювати його з аналізом адміністрації.

      Матвєєва В.В., вчитель зарубіжної літератури, поділилась ідеєю, як на практиці вчителі-предметники можуть об'єднатися навколо формування ключових компетентностей в учня 5 класу. Це цікаво!

        Ще один факт того, як адресна допомога за певним напрямком діяльності може бути корисною для школи. Маю велике задоволення від спільної роботи з директором ЕЗОШ№2 та його заступниками.







Немає коментарів:

Дописати коментар