Від слова до діла. Проблематика та практика компетнетнісного уроку сьогодні. Таке обговорювали на круглому столі, який відбувся 24 січня за участю Перцової Н.І., старшого викладача кафедри менеджменту та психології КЗ "ЗОІППО" ЗОР, методистів НМЦ, директорів шкіл міста та їх заступників.
Можна з певненстю сказати, що осучаснення уроку приходить у ті школи, де методичні функції спрямовані на інформування вчителів про сучасні методи, форми, технології навчання та підтримку вчителів-новаторів.
Виступи вчителя НУШ, заступника директора з НВР, директора ЕНВК"ЗНЗ -ДНЗ"№6 дозволили зробити висновки, що тут народжується унікальний досвід роботи школи, де взаємодія адміністрації школи, вчителів, учнів та їх батьків відбувається у шкільній GOOGLE-хмарі.
Цікаво було познайомитися з практикою вчителя Чернявської І.В., яка працює у хмарі з учнями та їх батьками. Мова йшла не про ІКТ (і це супер!), а про компетентнісне навчання!
Поширення подібної вчительської практики у школі проводить заступник директора з НВР Іванісова О.Є.
Марієвій І.Г., директору ЕНВК"6, доводиться ще й адмініструвати шкільну хмару. Думаю, що це багатого варте.
Можна з певненстю сказати, що осучаснення уроку приходить у ті школи, де методичні функції спрямовані на інформування вчителів про сучасні методи, форми, технології навчання та підтримку вчителів-новаторів.
Виступи вчителя НУШ, заступника директора з НВР, директора ЕНВК"ЗНЗ -ДНЗ"№6 дозволили зробити висновки, що тут народжується унікальний досвід роботи школи, де взаємодія адміністрації школи, вчителів, учнів та їх батьків відбувається у шкільній GOOGLE-хмарі.
Цікаво було познайомитися з практикою вчителя Чернявської І.В., яка працює у хмарі з учнями та їх батьками. Мова йшла не про ІКТ (і це супер!), а про компетентнісне навчання!
Поширення подібної вчительської практики у школі проводить заступник директора з НВР Іванісова О.Є.
Марієвій І.Г., директору ЕНВК"6, доводиться ще й адмініструвати шкільну хмару. Думаю, що це багатого варте.
Як на мене, методиста НМЦ, є очевидним те, що спільні методичні проекти дають позитивні результати. Головним тут є те, що директор школи визначає напрямок розвитку і звертається до фахівців за напрямком діяльності і відбувається спільна робота.
Немає коментарів:
Дописати коментар