четвер, 13 січня 2022 р.

Професійний розвиток вчителя в контексті завдань закладу освіти

 

        11.01.2022 в ЦПРПП в рамках роботи зимової вчительської сесії “Траєкторія професійного розвитку вчителя в контексті завдань школи” проведено практикум для заступників директора з навчально-виховної роботи, які опікуються питаннями організації роботи щодо підвищення професійної компетентності педагогів.
    На занятті шукали шляхи розбудови внутрішньої системи щодо професійного зростання вчителів. Що і як треба змінити у своїй роботі, щоб вона позбулася  ознак хаосу через свою неупорядкованість. Як зробити так, щоб Постанова 800 (Порядок підвищення кваліфікації педагогічних і науково-педагогічних працівників) та Професійний стандарт вчителя дійсно запрацювали в закладах освіти?
   

Дякую Невтирі О.М., ЗДзНВР  ЕГ№2, разом з якою проєктували 
Алгоритм діяльності закладу освіти щодо підвищення кваліфікації педагогів як складової підсистеми “кадрове забезпечення”ВСЗЯО, розробляли зручні шаблони.

Щоб якісно організувати процес, треба його знати із середини. Тож заступники директора ЕГ№1,№2, №4, ЕПШ№6 разом з вчителями проходили навчання щодо здійснення самодіагности власної професійної компетентності.

На черзі заняття для групи вчителів ЕБЛ.

Навчання педагогів, яке не утворює "довгих хвостів" - це марно витрачений час того, хто навчає, і тих, хто навчається.


Що далі?
1. Долучається до навчання група вчителів ЕГ№3.
2. В ЕГ№2 продовжено роботу по удосконаленню внутрішньої системи ПК.
3.  В ЕГ№1 та ЕГ№4 створено експериментальні групи, які працюють над алгоритмом.
4. ЦПРПП готується практикум по плануванню вчителем ПК на основі самодіагностики.

Успіхів усім, хто готовий учитися «розучуватися», виходити на «рівень початківця», коли немає упереджень і суджень із минулого досвіду; готовий  запитувати себе: Що можна зробити такого, чого раніше не робили?





Немає коментарів:

Дописати коментар