понеділок, 11 січня 2021 р.

Якою має бути інструкція до завдання в Classroom?

 


    11.01.2021 в рамках зимової вчительської сесії в GMeet відбулося практичне заняття для педагогів щодо методики створення інструкції до навчального завдання в Classroom, в якому взяли участь заступники директорів ЗЗСО, вчителі міста. Загальна кількість слухачів  - 32 педагоги.

    Мета практичного заняття: ознайомлення з особливостями підготовки інструкції до виконання навчального завдання учнем в Classroom. 

        У ході заняття розглянули :
1)    Санітарні норми і онлайн-навчання.
2) Чому так важливе дотримання онлайн етикету в організації онлайн-навчання?
3)   5 важливих складових підготовки інструкції до навчального завдання в Classroom
4)  Інтерактив у Jamboard через GMeet 


Розбирались з важливими складовими підготовки навчального завдання та написання інструкції до нього ( за рекомендаціями А.Букач):
  1. Не брати “у дорогу” більше 2-х ресурсів

  2. Деталізувати організаційні питання 

  3. Знати і застосовувати особливості інструкцій до навчального завдання

  4. Передбачити, як взаємодіяти в онлайн

  5. Ніколи не забувати про ТРИ “Р”: Рефлексія. Родзинки. Радість= Ситуація успіху.


    Удосконалювали навички роботи в GMeet і цього разу на зустрічі колективно працювали в Jamboard. Ще одна технічна родзинка, яка  може бути корисною у практиці вчителя, який проводить урок в онлайн.

    На прикладах готових інструкцій до завдання  в Classroom розбирали особливості побудови навчальної інструкції. 

Наталя Ласкова


2 коментарі:

  1. Якщо можливо, надішліть, будьласка, методику створення цієї інструкції, або посилання на ресурси де цьому навчають. З повагою
    alex turovets

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Методика народжується сьогодні нами, небайдужими.
      Описувати в тексті не було часу, а от презентацією до заняття поділюсь. Сподіваюсь, що буде для Вас зрозумілою. https://drive.google.com/file/d/1oVOTU8gB7s5RYx21ZlytRGnhcL3eu4JB/view

      Видалити