11.01.2021 в рамках зимової вчительської сесії в GMeet відбулося практичне заняття для педагогів щодо методики створення інструкції до навчального завдання в Classroom, в якому взяли участь заступники директорів ЗЗСО, вчителі міста. Загальна кількість слухачів - 32 педагоги.
Мета практичного заняття: ознайомлення з особливостями підготовки інструкції до виконання навчального завдання учнем в Classroom.
У ході заняття розглянули :
1) Санітарні норми і онлайн-навчання.
2) Чому так важливе дотримання онлайн етикету в організації онлайн-навчання?
3) 5 важливих складових підготовки інструкції до навчального завдання в Classroom
4) Інтерактив у Jamboard через GMeet
Розбирались з важливими складовими підготовки навчального завдання та написання інструкції до нього ( за рекомендаціями А.Букач):
Не брати “у дорогу” більше 2-х ресурсів
Деталізувати організаційні питання
Знати і застосовувати особливості інструкцій до навчального завдання
Передбачити, як взаємодіяти в онлайн
Ніколи не забувати про ТРИ “Р”: Рефлексія. Родзинки. Радість= Ситуація успіху.
Удосконалювали навички роботи в GMeet і цього разу на зустрічі колективно працювали в Jamboard. Ще одна технічна родзинка, яка може бути корисною у практиці вчителя, який проводить урок в онлайн.
На прикладах готових інструкцій до завдання в Classroom розбирали особливості побудови навчальної інструкції.
Наталя Ласкова
Якщо можливо, надішліть, будьласка, методику створення цієї інструкції, або посилання на ресурси де цьому навчають. З повагою
ВідповістиВидалитиalex turovets
Методика народжується сьогодні нами, небайдужими.
ВидалитиОписувати в тексті не було часу, а от презентацією до заняття поділюсь. Сподіваюсь, що буде для Вас зрозумілою. https://drive.google.com/file/d/1oVOTU8gB7s5RYx21ZlytRGnhcL3eu4JB/view