четвер, 10 грудня 2020 р.

Що не так з підвищенням кваліфікації педагогів?

 

Підвищення кваліфікації – чи дав новий порядок вчителям більше варіантів

Вас може зацікавити публікація 
Надії  Швадчак на сайті НУШ 



        З 2020 року вчителі можуть підвищувати кваліфікацію в інших організаціях, окрім ІППО. Але на практиці це вдається не всім. “Нова українська школа” дізнавалася, чому важко скористатися свободою вибору, і поговорила з тими, кому це вдалося.


    Здавалося би, нове положення про підвищення кваліфікації розв’язало вчителям руки: можна обрати курс, який подобається, отримати сертифікат, педрада його затвердить – і готово.

    Проте такий сценарій працює не завжди. Ось сфери, у яких найчастіше трапляються проблеми:
  • Фінансування
  • Мотивація
  • Зарахування сертифікатів і тиск на школи

Від консультанта ЦПРПП

        То що сьогодні не так в наших закладах освіти  з підвищення кваліфікації педагогів? Якщо перейти до міської бази "Самоосвіта педагогів у міжатестаційний період", то можна побачити неймовірно велику кількість сертифікатів. Виникає питання: навіщо вчителю 18 сертифікатів? що з цього він/вона  взяли і перенесли на практику і як це змінило якість вчительської праці?

         Напевне треба починати із закладу освіти: які організаційно-управлінські заходи треба здійснити на місцях аби уникнути сертифікоманії?
        Пропоную цю проблему обговорити на міській зимовій вчительській сесії. Приєднуйтесь.

                                                                                                Наталя Ласкова   

2 коментарі: