27 листопада в GMeet корпоративної хмари ЕЗОШ№2 було проведено семінарське заняття, націлене на вирішення проблеми якісної навчальної комунікації в умовах онлайн-навчання. У заході взяли участь 26 педагогів, серед яких були присутні: Воробйов Л.М., директор ЕЗОШ№2, Савіна М.В. та Невтира О.М., ЗДзНВР, Ворона В.А., ЗДзВР, класні керівники та вчителі-предметники.
Від вчителя: розуміння їх, батьків і учнів, чіткого розкладу занять, інструкцій, зрозумілих і корисних завдань, консультацій, прозорості і системності в оцінюванні знань.
То що ж показав «скринінг» проблем навчання вдома?
1. Незручний або відсутній розклад. Відсутність режиму дня учня робить
навчання невизначеним у часі і руйнує мотивацію до навчання.
2. А якщо в родині декілька дітей, а комп’ютер один, то виникає роздратування і
сварки - хто буде першим виконувати завдання. А якщо техніка вдома відсутня?
3. Відсутність скоординованості дій вчителів-предметників щодо форм, кількості
та характеру завдань часто призводить до перевантаження учня і порушення
норм перебування дитини за комп’ютером.
4. Відсутність критеріїв оцінювання знань учнів з теми та контроль оцінювання.
5. Відсутність комплексного підходу у формуванні контенту для самостійного
опрацювання учнем.
Разом шукали практичний вихід із ситуації – розбиралися, як працювати з шаблоном «Тижневий план учня».
Найскладнішою виявилась частина шаблону, куди треба звести завдання на тиждень від усіх вчителів-предметників.
У такому живому спілкуванні шкільного колективу ЕЗОШ№2
народжуються нові ідеї і зважені управлінські рішення.
Цікава ідея: щоб допомогти вчителю зі змістом і структурою
онлайн-уроку, треба побачити цей урок. Заступник директора, що опікується
методичною роботою, може відвідати такий урок – зайти у GMeet. За умови, коли вчитель і завуч
партнери.
Управлінське рішення: перехід колективу вчителів до етапу апробації шаблону «Тижневий план учня».
Успіхів команді адміністрації ЕЗОШ№2 на шляху впровадження GSuite.
Далі буде...
Наталя Ласкова
Немає коментарів:
Дописати коментар