15 грудня 2016р. для вчителів інформатики було проведено майстер-клас "Дистанційне навчання учнів МНВК на Moodle". У заході взяли участь 15 вчителів інформатики ЗНЗ міста.
Лотошнікова Н.С., вчитель інформатики ЕНВК "ЗНЗ -МНВК" познайомила слухачів з етапами роботи щодо створення електронного дистанційного курсу "Основи роботи на ПК" для учнів МНВК на платформі Moodle. (Нова платформа Школи сучасних знань: http://mkschool.ciit.zp.ua/ )
Слухачі мали можливість переглянути електронний курс: як налаштовується; які сервіси можна використати при створенні навчального контента; як працює журнал оцінювання навчальних досягнень учнів під час дистанційного навчання.
У процесі перегляду курсу Н. Лотошнікова наголосила на тому, що робота з журналом на Moodle була для вчителя найважчою. Можливості платформи є такими, що завдання, виконані учнями, перевіряються автоматично і якість свого навчання учень може відстежувати без втручання вчителя.
І знову постало питання: чи об'єктивною є оцінка, поставлена при дистанційному навчанні? Адже учень може банально списати роботу? Відповідь на питання учасники отримали, переглянувши відео Секрети формуючого оцінювання від Марини Курвітс.
Спільна робота вчителів на майстер-класі показала, що завантаженню ЕК на платформу Moodle має передувати серйозна методична робота вчителя, пов'язана зі складанням програми курсу, створенням та наповненням модулів навчання, налаштуванням оцінювання завдань.
Лотошнікова Н.С., вчитель інформатики ЕНВК "ЗНЗ -МНВК" познайомила слухачів з етапами роботи щодо створення електронного дистанційного курсу "Основи роботи на ПК" для учнів МНВК на платформі Moodle. (Нова платформа Школи сучасних знань: http://mkschool.ciit.zp.ua/ )
Слухачі мали можливість переглянути електронний курс: як налаштовується; які сервіси можна використати при створенні навчального контента; як працює журнал оцінювання навчальних досягнень учнів під час дистанційного навчання.
У процесі перегляду курсу Н. Лотошнікова наголосила на тому, що робота з журналом на Moodle була для вчителя найважчою. Можливості платформи є такими, що завдання, виконані учнями, перевіряються автоматично і якість свого навчання учень може відстежувати без втручання вчителя.
І знову постало питання: чи об'єктивною є оцінка, поставлена при дистанційному навчанні? Адже учень може банально списати роботу? Відповідь на питання учасники отримали, переглянувши відео Секрети формуючого оцінювання від Марини Курвітс.
Спільна робота вчителів на майстер-класі показала, що завантаженню ЕК на платформу Moodle має передувати серйозна методична робота вчителя, пов'язана зі складанням програми курсу, створенням та наповненням модулів навчання, налаштуванням оцінювання завдань.
Немає коментарів:
Дописати коментар