четвер, 13 січня 2022 р.

Управління процесами підвищення професійної компетентності вчителя в ЗЗСО


        12 січня 2022 р. в ЦПРПП відбувся семінар-практикум для керівників ЗЗСО з теми "Управління процесами підвищення професійної компетентності педагогічних працівників в ЗЗСО. Алгоритм діяльності".
       Серія заходів з підвищення професійної компетентності, в рамках проведення міської зимової вчительської сесії,  об'єднала єдиною метою і вчителів, і заступників директора, і керівників ЗЗСО.

Забезпечення якості процедур і заходів підвищення кваліфікації педагогічних працівників, посилення кадрового потенціалу закладу загальної середньої освіти

     На семінарі  обговорювалися:
- Механізми формування і забезпечення ефективної кадрової політики у закладі освіти, оптимальні методи діагностики індивідуальних особливостей персоналу. 
- Шляхи  забезпечення ефективної  кадрової політики в закладі освіти на основі оптимальних методів діагностики індивідуальних особливостей персоналу.

    На занятті було продовжено роботу  по обговоренню проблеми управління процесами підвищення кваліфікації педагогічних працівників в закладі освіти, яку було розпочато на практикумі  ЗДзНВР.

    Чи визначено у робочому графіку вчителя час, коли він підвищує свій професійний рівень? Як часто і коли він може відвідувати методичні заходи аби така робота не впливала на якість освітнього процесу?

 Як розподілено відповідальність і повноваження для забезпечення функціонування підсистем ВСЗЯО? Підсистема "педагогічна діяльність"? Складові підсистеми? Процеси?
      В якій мірі функціонал адміністрації закладу освіти синхронізований з новими нормативними документами та вимогами часу?
        Розглядався алгоритм діяльності адміністрації і педагогів щодо організації процесів підвищення ПК в закладі освіти відповідно до Порядку підвищення кваліфікації педагогічних і науково-педагогічних працівників. 
       Зупинилися на розділі "Фінансування підвищення кваліфікації": кошторис і як з ним працювати аби задовольнити потреби вчителя у самостійному виборі суб'єкта підвищення кваліфікації.

        Що робити далі? Чи приступати до реалізації ідей і пропозицій, які було озвучено на семінарі-практикумі, чи ні - вирішувати кожному керівнику ЗЗСО.

Дякую за співпрацю! 



Немає коментарів:

Дописати коментар