пʼятницю, 21 січня 2022 р.

Методичний день в Енергодарському ліцеї

 

20 січня 2021 в ЕБЛ, як завжди по четвергах, проходив методичний день. Цього разу відбувся практикум для педагогів, під час якого вчителі здійснювали самооцінку власної професійної компетентності за критеріями Професійного стандарту вчителя. 

Оскільки заняття було націлено на розвиток рефлексивної компетентності вчителя, тому слухачам було запропоновано протягом навчальної години контролювати власну діяльність.

  • Самооцінка – уміння оцінити свої можливості;
  • Самокритичність – уміння критично оцінювати переваги та недоліки власної роботи;
  • Самоконтроль – здатність сумлінно контролювати свою діяльність.
Як досягти того, щоб робота на занятті для вчителя стала свідомою справою, а не "черговою галочкою" присутності на "черговому заході"? Як зробити так, щоб Професійний стандарт допомагав вчителю у професійному зростанні, а не лякав його. 

Почали розмову  з двох тез із соціальних мереж:

1. Нудні уроки як індикатор проблемної ситуації освіти від нудних вчителів чи від гри в імітацію (В.Бєлий)

2. Батьки МОН: вчителі мають вчитися вчити учнів не менше часу ніж їхні учні вчитися.

Здалося, що спрацювало! Вчителі, виконуючи роботу, більш критично ставилися до вимірювання власного рівня професійної компетентності. Чому така низька "здатність до саморозвитку"? Напевне одна із причин - перевантаженість робочого графіку вчителя через його  неупорядкованість. Що з цим робити ? Що робити, щоб "вижити" у цьому мінливому світі?

Пропоную познайомитись з МЕТАНАВИЧКАМИ ХХІ СТОЛІТТЯ. Коротко, доступно з планом до дій. Рекомендую публікацію Оксани Лещенко. 

Дякую за співпрацю Мятович І.В., директорці ЕБЛ, Бабаніній О.П., ЗДзНВР та педагогам, які долучилися до практикуму.

Немає коментарів:

Дописати коментар