Підведено підсумки весняної вчительської сесії " Цифрове освітнє середовище як "третій вчитель", яка проходила в онлайн з 22 по 30 березня 2021 року. На сесію зареєструвалося 100 осіб, однак не всі, хто зареєструвався, відвідали заходи через різні причини чи обставини.
Було підготовлено і видано за результатами навчання 179 сертифікатів КУ "ЦПРПП" ЕМР
Дещо про підсумки ...
Поступово, може не так швидко, як хотілось би, через лавину різноманітних пропозицій в Інтернеті щодо підвищення професійного рівня, формується свідоме ставлення вчительства до свого навчання. Що власне треба покращити у своїй педагогічній практиці, щоб освітні результати учнів були корисними і якісними? Звичайно ж, що сьогодні таке запитання собі задає може й незначна кількість вчителів; звичайно ж, "хвороба сертифікоманії" ще охоплює значну кількість педагогів... Однак ми спробували!
Спробували ретельно придивитися до вчительства нашого міста! І як виявилося, серед нас працює велика кількість вчителів, у яких можна повчитись! Тож певний досвід пошуку тематики, форм навчання, правил поводження під час активного слухання в мережі вчителі набували під час участі у весняній вчительській сесії.
Було створено команду спікерів, які власне об'єдналися навколо ідеї - як уникнути паралельного існування школи і цифрового світу? Реалізація цієї ідеї розглядалась через тему "Цифрове освітнє середовище як "третій вчитель".
У процесі підготовки до сесії спікеркам доводилося опановувати навички активного онлайн-спілкування зі слухачами. А ще треба було об'єднатись навколо ідеї, переглянути свої практики і донести їх вчительству і при цьому залишитись унікальними і неповторними.
Висловлюю слова поваги і подяки кожній вчительці, яка наважилась навчати директорів, їх заступників, вчителів.
Немає коментарів:
Дописати коментар