Використано публікацію з Facebooк
Людмила Кондратова, доцент в ДВНЗ "Університет менеджменту освіти" НАПН України
Затверджено Робочою групою з розробки Концепції Національної освітньої електронної платформи на засіданні 15 грудня 2017 року під головуванням Міністра освіти і науки Лілії Гриневич.
Ласкова Н.О., методист НМЦ
Обсяг 12 сторінок...про підручники і електронні освітні ресурси. Кожен педагог, який прагне практичних змін у школі, не залежно від посад, на мою думку, має познайомитись з концепцією, щоб розуміти, що робити зі своїми ІКТ-навичками і вчительською практикою.
Курс обрано вірний! Можна порівняти з тим, що говорять з приводу розвитку освітнього контенту світові авторитети...
Це те, про що говорить Мітіо Каку про навчання майбутнього ( “Навчання більше не буде базуватися на запам’ятовуванні”)
The New York Times назвала Мітіо Каку одним з найрозумніших людей Нью-Йорку. Американский фізик японського походження.
The New York Times назвала Мітіо Каку одним з найрозумніших людей Нью-Йорку. Американский фізик японського походження.
Будуть активно розвиватися дитячі освітні сервіси. У найближчі 10-15 років можливості того, що зараз називають позасистемною освітою, стануть безмежними. Зокрема, буде такий сервіс, як педагогіка онлайн. До речі, онлайн - це не означає, що всі сидять перед комп’ютерами і дивляться у монітори: змінюється саме середовище, в якому люди живуть люди, і інтерфейси, які з ними взаємодіють. Міста майбутнього, насичені інформаційно-комунікаційними рішеннями, стануть самі по собі активними учасниками нового освітнього середовища. Зокрема, будуть пропонуватися великі ігри для дітей, які протягом багатьох днів і місяців будуть проходити в реальних міських чи спеціально підготовлених просторах. Підручники навчаться начиняти штучним інтелектом, і він зможе добирати навчальні матеріали - фото, тексти, відео, завдання, схеми під потреби кожного конкретного учня незалежно від того скільки йому років - шість чи шістдесят. Таких розробок дуже багато, вони постійно впроваджуються.
Немає коментарів:
Дописати коментар