субота, 22 грудня 2018 р.

Про урок і виклики в освіті


21 грудня 2018 року відбулося підсумкове заняття слухачів ДК. Компетентнісно спрямований урок. Навчалися упровдовж 8 тижнів і завершили курс 15 педагогів шкіл міста.


Метою дистанційного курсу було формування у педагогів потреби щодо змін власних педагогічних практик на користь компетентнісної освіти як того вимагає НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА.

До курсантів було застосовано різноманітні сучасні форми навчання: тьюторство у мережі, індивідуальні консультації, дистанційне навчання, аудиторні заняття, методичне інтерв'ю онлайн, вчительська студія онлайн, педагогічна вітальня за участю науковця.


У процесі навчання було виявлено коло утруднень з якими зіштовхнувся вчитель на шляху опанування педагогічними технологіями та практиками компетентнісно спрямованого уроку, а саме:

1. На яку освітню парадигму має спиратися вчитель сьогодні: “дитиноцентриську” чи “знаннєву”?
2. Вчитель не може відмовитися від “натаскування” учнів, бо їм складати ЗНО.
3. Навчальні матеріали, що використовує вчитель на уроці, м’яко кажучи, не мають “компетентнісного” підґрунтя.
4.Використання у практиці вчителя “мозкосумісних” технологій залишається низьким.
5. Що буде з учнем у 5 класі, якого не орієнтували на знаннєву школу?

Спробуємо обговорити проблеми на круглому столі за участю науковців, експертів в освіті України у січні 2019 року.

Ласкова Н.О., методист НМЦ




Немає коментарів:

Дописати коментар