понеділок, 27 березня 2017 р.

Кейс-урок "Секрети води"


6 розгорток з предметів, явищ та практик:



Розділ: Науки, природа і людина
Рівень (клас): 8-11

Тема: Природні явища

Мета: Дізнатися, які властивості і особливості роблять воду аномальною речовиною з точки зору фізики і хімії, але абсолютно незамінною з точки зору біології і здоров'я


Які властивості і особливості води живого організму?
Чому вода вважається аномальною речовиною?
Які фундаментальні і практичні знання мені знадобляться?
Чи можна писати картини на воді і ліпити з неї скульптури?
Чому вода корисна не лише для тіла, але і для психіки людини?

Поки нас не мучить спрага, ми навіть не замислюємося про значення води в нашому житті. Тіло людини значною мірою складається з води, але ми рідко оцінюємо водне середовище як «своє». Чим же відрізняється вода тіла від води в стакані, в дощовій краплі, в річці? Яка вода для нас «правильна»? Чому деякі вчені називають воду аномальним явищем? Спробуємо «докопатися» до суті цих питань.

Сайт REFOB - реформи в освіті

1 коментар:

  1. Участь у конкурсі «Кейс-уроки як сучасний тренд в освіті»
    Шановна колего!
    В рамках освітньої реформи в Україні ми, команда РЕФОБ та освітньої платформи Гіпермаркет знань (авторський колектив наведеного кейс-уроку) започаткували конкурс для вчителів загальноосвітніх шкіл та інших навчальних закладів "Кейс-уроки як сучасний тренд в освіті" http://konkurs.edufuture.biz/main.html
    Конкурс розпочався з 1 лютого 2017 р. і триватиме до 20 травня 2017 р.
    Будемо раді бачити Вас серед учасників конкурсу.
    З повагою, команда освітньої платформи Гіпермаркет знань 7 W http://edufuture.biz

    ВідповістиВидалити