четвер, 8 грудня 2016 р.

Практика живого викладання

На допомогу вчителю, який цікавиться технологіями розвитку критичного мислення учнів. У наведеному нижче пості можна переглянути фрагменти посібника.

ВЕБ-ресурс "Освіта.UA"
Навчання, результати якого можна використовувати, причому протягом значного часу, - це набагато ефективніший̆ шлях використання часу, ресурсів педагога й суспільства, аніж навчання, що залишає учнів пасивними, стомлює вчителя одноманітністю і результати якого швидко забуваються, оскільки вони не розвиваються та не використовуються на практиці.

Посібник "Технології розвитку критичного мислення учнів" присвячено практиці живого викладання, наслідком якого є активне навчання та критичне мислення. У ньому демонструється та пояснюється ціла низка добре організованих стратегій̆ роботи вчителя, які сприяють активному навчанню учнів і створюють умови для цього.


2 коментарі:

  1. Займаюся на уроках філології впровадженням компонентів технологій розвитку критичного мислення. Цікава і корисна інформація. Чекаю новинок.

    ВідповістиВидалити
  2. Дякую, що Ви залучаєтесь до педагогічної практики нового формату! Радила б почитати пост "Цифрові діти"! Успіхів Вам!

    ВідповістиВидалити