Інна Березніцька
Іван Примаченко – співзасновник української платформи онлайн-освіти Prometheus, а віднедавна – стипендіат Стенфордської програми Ukrainian Emerging Leaders. В інтерв’ю Радіо Свобода Примаченко розповів про школи майбутнього, штучний інтелект та кордон між школою і реальним світом.
Ми можемо використовувати різноманітні електронні системи, щоби персоналізувати процес навчання. Кожен учень може засвоювати знання «на своїй швидкості.
Третій момент – перехід від вивчення фактів до вивчення фундаментальних навичок, серед яких критичне мислення, аналіз, вміння вчитися самостійно і працювати в команді.
До цього в нас була ситуація, коли на «вступних іспитах» у школи часто-густо була корупційна складова
Поки що я не бачу системних ініціатив міністерства, які були б спрямовані саме на те, щоб рівень викладання в школах був однаковий
Невдовзі ми побачимо перші практичні застосунки штучного інтелекту в освіті.
Є низка амбітних задумів, однак я хочу спочатку здійснити їх, а вже потім анонсувати.
Іван Примаченко – співзасновник української платформи онлайн-освіти Prometheus, а віднедавна – стипендіат Стенфордської програми Ukrainian Emerging Leaders. В інтерв’ю Радіо Свобода Примаченко розповів про школи майбутнього, штучний інтелект та кордон між школою і реальним світом.
Немає коментарів:
Дописати коментар