Автор тексту: Аліна Мірошникова
Як зробити реформи в освіті найбільш ефективними та чому приділяти особливу увагу? Перенавчанню вчителів, технологіям у школі чи «м’яким» навичкам? Про основні тренди в цьому напрямку розповіла голова громадської спілки «Освіторія», ініціатор Global Teacher Prize Ukraine Зоя Литвин. Пані Зоя поділилася враженнями від дискусій на масштабному World Education Forum, що проходив на початку року в Лондоні.
Підготувати до невідомого
Уявіть, що ви посилаєте космонавтів на незнайому планету. Яка підготовка в них має бути? Ерудиція або вміння аналізувати нові дані та робити висновки? Старанність чи здатність швидко приймати рішення? Вузька спеціалізація, яку невідомо чи можна буде застосувати там, або ж вміння вчитися нового?
Як зробити реформи в освіті найбільш ефективними та чому приділяти особливу увагу? Перенавчанню вчителів, технологіям у школі чи «м’яким» навичкам? Про основні тренди в цьому напрямку розповіла голова громадської спілки «Освіторія», ініціатор Global Teacher Prize Ukraine Зоя Литвин. Пані Зоя поділилася враженнями від дискусій на масштабному World Education Forum, що проходив на початку року в Лондоні.
Уявіть, що ви посилаєте космонавтів на незнайому планету. Яка підготовка в них має бути? Ерудиція або вміння аналізувати нові дані та робити висновки? Старанність чи здатність швидко приймати рішення? Вузька спеціалізація, яку невідомо чи можна буде застосувати там, або ж вміння вчитися нового?
Сподобався вислів Шляйхера про те,що колишні учні повинні самі собі зіднайти місце роботи,"придумати" його. А цьому може навчити вчитель.
ВідповістиВидалитивіднайти, вибачте
ВідповістиВидалити