Від Віктора Громового...
Пропоную подивитись на «родзинки» японських шкіл. Наприклад, ви станете свідками того, що в кабінеті директора(початкова школа Кіта м. Такаяма) висить галерея портретів усіх директорів, які керували цим навчальним закладом упродовж його 120-річної історії. Коли я сказав своєму колезі, що це хороша ідея таким чином вшановувати своїх попередників, він жартома заперечив: «Ні, бо всі вони дивляться на мене».
Пропоную подивитись на «родзинки» японських шкіл. Наприклад, ви станете свідками того, що в кабінеті директора(початкова школа Кіта м. Такаяма) висить галерея портретів усіх директорів, які керували цим навчальним закладом упродовж його 120-річної історії. Коли я сказав своєму колезі, що це хороша ідея таким чином вшановувати своїх попередників, він жартома заперечив: «Ні, бо всі вони дивляться на мене».
Цей фільм з'явився завдяки тому, що мені випала честь стати першим українським учасником тренінгового курсу «Розвиток середньої освіти», організованого Японською агенцією міжнародної співпраці (JICA). Цю освітню програму здійснював Нагоя-університет у співпраці з освітнім бюро префектури Гіфу, Тойо-університетом у м. Токіо, Цукуба-університетом та національним інститутом мультимедійної освіти.
Система освіти в Японії демонструє дивовижну здатність вбирати в себе передові педагогічні ідеї, трансформуючи їх в ефективні освітні моделі. Японським педагогам вдається поєднувати західні новації з національним менталітетом (духом колективізму, відчуттям приналежності до того чи іншого соціуму тощо), що дозволяє нейтралізувати можливий у таких випадках опір змінам. Саме процес постійного оновлення освіти й забезпечує її високу конкурентноздатність.
Чудовий синтез цікавинок освіти різних країн.Так удосконалити,модернізувати й збагатити національним колоритом могли тільки японці, бо вони найчастіше замислюються над сенсом життя...
ВідповістиВидалити