Мета: удосконалення навичок формування методичного завдання на основі проведення графічного аналізу відвіданих уроків засобами Google-диску.
ПЛАН ЗАНЯТТЯ
1. Аналіз виконання практичних завдань щодо проведення порівняльного аналізу оцінки уроку з позиції компетентнісно спрямованої освіти вчителем та заступником директора з НВР.
2. Результати створення G-книги внутрішкільного контролю заступника директора з НВР.
3. Приклад графічного аналізу відвіданих уроків (Google-таблиця).
4. Приклад формування методичного завдання на основі графічного аналізу уроку.
5. Методичні форми роботи з вчителем за результатами відвідування уроків.
6. Методичні форми психологічного супроводу вчителя за результатами відвідування уроків.
7. Приклад створення структурно-функціональної моделі методичного та психологічного супроводу компетентнісно спрямованого уроку у школі (ментальна карта Coggle.it).
Матеріали заняття розміщено на ресурсі закритої групи “Аналіз уроку”.
Запит на матеріали: laskova10@gmail.com
4. Приклад формування методичного завдання на основі графічного аналізу уроку.
5. Методичні форми роботи з вчителем за результатами відвідування уроків.
6. Методичні форми психологічного супроводу вчителя за результатами відвідування уроків.
7. Приклад створення структурно-функціональної моделі методичного та психологічного супроводу компетентнісно спрямованого уроку у школі (ментальна карта Coggle.it).
Матеріали заняття розміщено на ресурсі закритої групи “Аналіз уроку”.
Запит на матеріали: laskova10@gmail.com
Немає коментарів:
Дописати коментар