28.11.2017 Науково-методичним центром на базі ЕЗОШ№2 було проведено семінар-практикум для заступників директорів з НВР "Аналіз уроку з позиції компетентнісної освіти".
Семінар, який не передбачає зворотнього зв'язку з його учасниками, нікому сьогодні не цікавий і не потрібний. Тому, частина інформації, з якою варто було познайомитись на на нашому семінарі, перекочувала у "хмару" у вигляді завдань, які мали підготувати учасників до активного сприйняття, а саме : читали публікацію, статті Закону "Про освіту"; розмірковували над проблемами уроку сьогодні і писали есе; консультувалися з психологом через YouTube. Відгукнулися на роботу у хмарі і виконали завдання 63% учасників і це не мало! Дуже важко ламати стереотипи!
Ми з'економили багато часу і змогли більш ретельно попрацювати з Google-інструментами щодо самоаналізу уроку вчителя, книги ВШК. Завучі шкіл, які апробували інструменти напередодні семінару, поділились враженнями про те, як відбувався процес проведення аналізу уроку (згідно з планом ВШК) із застосуванням інструментів у них у школі (Іванісова О.Є., Бабаніна О.П., Дмитрюк Н.Г.).
Спробували у групах створити структурно-функціональну модель методичного супроводу уроку з позиції компетентнісної освіти". Бурно обговорили...Були доброзичливі...Говорили, що не просто...
Усі пішли додому думати: чи варто їм цим займатись. Чекаю на повідомлення зі словом "так" ...Далі буде!
Презентація до заняття
Фотоальбом
Дякую за роботу на семінарі: Павленко Т.М., методисту НМЦ, Оріян А.О., психологу ЕБЛ, Кацен О.В., програмісту НМЦ (у якості фотографа)
Семінар, який не передбачає зворотнього зв'язку з його учасниками, нікому сьогодні не цікавий і не потрібний. Тому, частина інформації, з якою варто було познайомитись на на нашому семінарі, перекочувала у "хмару" у вигляді завдань, які мали підготувати учасників до активного сприйняття, а саме : читали публікацію, статті Закону "Про освіту"; розмірковували над проблемами уроку сьогодні і писали есе; консультувалися з психологом через YouTube. Відгукнулися на роботу у хмарі і виконали завдання 63% учасників і це не мало! Дуже важко ламати стереотипи!
Ми з'економили багато часу і змогли більш ретельно попрацювати з Google-інструментами щодо самоаналізу уроку вчителя, книги ВШК. Завучі шкіл, які апробували інструменти напередодні семінару, поділились враженнями про те, як відбувався процес проведення аналізу уроку (згідно з планом ВШК) із застосуванням інструментів у них у школі (Іванісова О.Є., Бабаніна О.П., Дмитрюк Н.Г.).
Спробували у групах створити структурно-функціональну модель методичного супроводу уроку з позиції компетентнісної освіти". Бурно обговорили...Були доброзичливі...Говорили, що не просто...
Усі пішли додому думати: чи варто їм цим займатись. Чекаю на повідомлення зі словом "так" ...Далі буде!
Презентація до заняття
Фотоальбом
Дякую за роботу на семінарі: Павленко Т.М., методисту НМЦ, Оріян А.О., психологу ЕБЛ, Кацен О.В., програмісту НМЦ (у якості фотографа)
Немає коментарів:
Дописати коментар