До уваги вчителів інформатики!
Рекомендую познайомитись з Рекомендаціями, створеними у рамках проекту «Оновлення програм для базової загальної середньої освіти (5-9 класи)», які розміщено на сторінці ed-era.com/mon59.
Методику заохочення до дискусії із застосуванням проблемних запитань успішно реалізують при вивченні тем курсу інформатики, які часто вважаються теоретичними.
Рекомендую познайомитись з Рекомендаціями, створеними у рамках проекту «Оновлення програм для базової загальної середньої освіти (5-9 класи)», які розміщено на сторінці ed-era.com/mon59.
Методику заохочення до дискусії із застосуванням проблемних запитань успішно реалізують при вивченні тем курсу інформатики, які часто вважаються теоретичними.
Важливо розглядати реальні випадки, у яких побували учні або їхні близькі. Звичайно, якщо діти не проти ними поділитися. Це дозволяє підкреслити, що джерелом інформації є не лише вчитель, а й життєві ситуації, колективна співпраця.
Один із очікуваних результатів навчання у курсі з інформатики – дотримання принципів інформаційної безпеки під час роботи з інформаційними технологіями. Адже навчальні матеріали не вивчають задля того, аби вивчити. Учні мають дізнатися про різні види шкідливих програм, їхній принцип дії та шляхи захисту від них.
Рекомендую до перегляду відеорекоментації від Oksana Pasichnyk, учительки інформатики НВК «Школа-гімназія «Сихівська» у Львові
Відеорекомендація про застосування проблемних запитань на уроці інформатика:
Немає коментарів:
Дописати коментар