16-17 лютого ц. р. в Національному еколого-натуралістичному центрі учнівської молоді відбувся фінал Всеукраїнського конкурсу молодіжних проектів з енергоефективності „Енергія і середовище” під гаслом “Збережемо енергію – збережемо Планету”.
Читати тут: https://nenc.gov.ua/?p=8291
ІІ місце у номінації посіли:
– Хітайлова Катерина, учениця 8 класу та Паньків Давид, учень 9-А класу ЕНВК №5 з роботою: «Вуглецевий слід». Керівник: Кабакова Олена Василівна, вчитель фізики.
– Хітайлова Катерина, учениця 8 класу та Паньків Давид, учень 9-А класу ЕНВК №5 з роботою: «Вуглецевий слід». Керівник: Кабакова Олена Василівна, вчитель фізики.
Конкурсна робота скрайб-презентація "Вуглецевий слід": https://www.youtube.com/watch?v=sUopfdcFzns
Якщо подивитися на конкурс як на педагогічний процес, то ми побачимо нову модель навчальної взаємодії - партнерські стосунки між вчителем і учнями. Олена Василівна не лише вчитель фізики, вона віртуозно володіє ІКТ-технологіями, як інструментами для навчання.
Маленьке інтерв'ю від вчителя...
...Я зробила деякі нотатки на 6 сторінках, запропонувала учням відредагувати їх на власний розсуд, поставила умову, щоб звуковий ряд скрайб-презентації був не більше 2 хвилин. Звук може не зовсім гарно получився, але для мене цінно те, що учні це робили без моєї участі. Зазвичай у мене декілька проектів йдуть паралельно, тому перероблювати щось не було часу.
Захист роботи відбувався у Києві. Діти знов таки самостійно складали текст і відповіді на можливі питання до теми, над якою працювали.
За моїми відчуттями результат у конкурсі був отриманий з мінімальними затратами із моєї сторони.
Ось якось так...
Відтепер учнівська скрайб-презентація "Вуглецевий слід" може бути використана на уроці як дидактичний посібник нового покоління!
Немає коментарів:
Дописати коментар