Вчителі, які давно практикують використання ІКТ у навчанні дітей, відзначають "архаїчність" презентацій до уроку. Виникає бажання відеоряд до уроку зробити більш функціональним і динамічнішим. На допомогу вчителям-предметникам можуть прийти "Цифрові понеділки" (онлайн-консультації) на віртуальному університеті "Інноватика та інновації"
Однією із тем, яка розглядалася на занятті 28.11.2016, була присвячена сервісам візуалізації. Рекомендуємо познайомитись із сервісом EDpuzzle, якщо Ви наважились впроваджувати перевернуте навчання
Нвчальне відео створене за допомогою EDpuzzle можна успішно використовувати при підготовці до ЗНО; для формування та розвитку критичного мислення, на закріплення фактів, понять, дат, формул і т.ін.; на уроках будь-яких типів і форм навчання.
Навчальне відео може успішно зайняти місце текстових інструкцій при виконанні практичної роботи, наприклад, на уроці інформатики, що значно підвищує ефект навчання. Відбувається перехід на зоровий регістр, а зоровому сприйняттю не потрібно вчитися!
В истории человечества периодически происходит смена коммуникативных технологий. Это естественный процесс, просто сейчас мы находимся в самом его начале. Поменялась сенсорная модальность — дети уже не читают, а смотрят. Во время чтения вы должны воображать, то есть представлять все то, о чем читаете. А когда вы смотрите, воображение не нужно. Сигнал идет непосредственно в затылочную кору головного мозга, это другое восприятие. Дети уже принадлежат к новой коммуникативной культуре
(Анна Варга)
Ласкова Н.О., методист НМЦ
Однією із тем, яка розглядалася на занятті 28.11.2016, була присвячена сервісам візуалізації. Рекомендуємо познайомитись із сервісом EDpuzzle, якщо Ви наважились впроваджувати перевернуте навчання
Нвчальне відео створене за допомогою EDpuzzle можна успішно використовувати при підготовці до ЗНО; для формування та розвитку критичного мислення, на закріплення фактів, понять, дат, формул і т.ін.; на уроках будь-яких типів і форм навчання.
Навчальне відео може успішно зайняти місце текстових інструкцій при виконанні практичної роботи, наприклад, на уроці інформатики, що значно підвищує ефект навчання. Відбувається перехід на зоровий регістр, а зоровому сприйняттю не потрібно вчитися!
В истории человечества периодически происходит смена коммуникативных технологий. Это естественный процесс, просто сейчас мы находимся в самом его начале. Поменялась сенсорная модальность — дети уже не читают, а смотрят. Во время чтения вы должны воображать, то есть представлять все то, о чем читаете. А когда вы смотрите, воображение не нужно. Сигнал идет непосредственно в затылочную кору головного мозга, это другое восприятие. Дети уже принадлежат к новой коммуникативной культуре
(Анна Варга)
Ласкова Н.О., методист НМЦ
Немає коментарів:
Дописати коментар