вівторок, 29 серпня 2017 р.

Реформа школи. Чи знає вчитель, яких дітей він навчає?

Кожен вчитель повинен знати, яких особливих дітей він сьогодні навчає. Рівень психологіних знань вчителя - вагома складова професійної компетентності вчителя. 

Тези виступу на серпневій розширеній колегії УО Енергодарської міської ради29.08.2017

Павленко Тетяна Миколаївна, методист НМЦ

На нашу долю випало жити в непростий час надлишку агресії, швидкостей, інформації… Чи могли ми уявити собі, що в 21 столітті - столітті передових технологій і повсюдної комп'ютеризації буде зростати кількість дітей з відхиленнями у розвитку, нервовими захворюваннями, дітей, яких називають сиротами при цілком живих батьках? 

Діти, яких ми зараз виховуємо – так зване покоління Z - діти-Веселки: позитивні і життєрадісні, надзвичайно рухливі. 


 Сучасні діти –це предмет скарг, суперечок і водночас гордості. Вони дуже відрізняються від своїх однолітків 50 або навіть 10 років тому. Діти дорослішають швидше, ніж змінюються наші уявлення про них. Очевидними стають відмінності у світосприйнятті, темпах розвитку, поведінці і усвідомленні самих себе. Основна причина цього -те, що нинішні діти ростуть в абсолютно іншому, в сотні разів більш насиченому інформаційному полі.

3 коментарі:

  1. З цією темою потрібно ознайомити всіх педагогів на початку року. Дуже доступно і інформативно написано.

    ВідповістиВидалити
  2. Без знання психології сьогодні вчитель може дуже нашкодити дитині, бо вони народилися у різних світах...

    ВідповістиВидалити